Webinarium o zasadach naboru projektów głównych w programie Interreg Region Morza Bałtyckiego 2021-2027

 „W związku z trwającymi naborami wniosków w programie Interreg Region Morza Bałtyckiego 2021-2027 zachęcamy do udziału w poniższych spotkaniach:

 Spotkanie prowadzone po polsku

  1. 12 stycznia br. odbędzie się krajowe webinarium o zasadach drugiego naboru wniosków o dofinansowanie projektów głównych

 Krajowy Punkt Kontaktowy programu (MFiPR) zaprasza do udziału w seminarium informacyjnym online o zasadach drugiego naboru wniosków w programie Interreg Region Morza Bałtyckiego 2021-2027. Spotkanie będzie poświęcone projektom głównym.

Przedstawiciele Krajowego Punktu Kontaktowego przedstawią zasady i priorytety tematyczne programu, harmonogram oraz szczegóły drugiego naboru wniosków.

Uczestnicy spotkania zainteresowani złożeniem wniosku w naborze dowiedzą się między innymi, jak skonstruować budżet i jakich błędów nie popełniać w aplikacji.

Seminarium informacyjne odbędzie się online w godzinach 10.00-13.00. Rejestracja jest możliwa do 10 stycznia br.

Serdecznie zapraszamy do udziału! Program oraz formularz rejestracyjny znajdują się TUTAJ.

    2. Spotkanie w języku angielskim
Wspólny Sekretariat zaprasza na webinarium dla wnioskodawców

Webinarium o projektach głównych odbędzie się 10 stycznia 2023 r.

 

Ważna informacja !

W związku z awarią systemu poczty elektronicznej Instytucji Zarządzającej/ Wspólnego Sekretariatu (IZ/WS) Programu, termin na wysłanie opisu koncepcji projektu małego (PIF) został przedłużony do 12 stycznia br.
Maile wysłane do IZ/WS mogą nie zostać dostarczone. W pilnych sprawach zalecamy kontakt telefoniczny, który można znaleźć pod następującym linkiem: https://interreg-baltic.eu/service/contacts/managing-authority-joint-secretariat/

1.png

Powrót na początek strony