Ruszyła rejestracja na spotkanie informacyjne online dotyczące II naboru projektów w programie Interreg Europa 2021-2027
Program Interreg Europa 2021-2027 wspiera wymianę doświadczeń, nowatorskie rozwiązania i budowę potencjału instytucji uczestniczących w przygotowaniu i realizacji polityk rozwoju regionalnego. Stąd, w projektach mogą uczestniczyć: władze centralne, regionalne i lokalne; podmioty prawa publicznego, np. publiczne uczelnie, instytuty itp.; prywatne podmioty non-profit z osobowością prawną, np. izby, fundacje itp.
Krajowy Punkt Kontaktowy Interreg Europa zaprasza na organizowane w dniu 28 marca 2023 r. spotkanie online na temat drugiego naboru wniosków w programie Interreg Europa 2021-2027 (poniżej program spotkania).
Podczas spotkania zostaną omówione założenia programu Interreg Europa, warunki naboru, główne zasady realizacji projektów oraz wybrane części wniosku o dofinansowanie. Ponadto, Krajowy Punkt Kontaktowy zaprezentuje narzędzia i pomoce dla wnioskodawców oraz opowie, na jakie dodatkowe wsparcie (w tym finansowe) mogą liczyć polscy beneficjenci.
W drugim naborze nie będzie ograniczeń tematycznych. Wnioski o dofinansowanie będą przyjmowane w terminie 15 marca - 9 czerwca 2023 roku.
Informacje o programie po polsku: https://www.ewt.gov.pl/strony/o-programach/programy-interreg-2021-2027/program-interreg-europa-2021-2027/
Rejestracja i informacje organizacyjne
- Spotkanie odbędzie się na platformie ZOOM.
- Zainteresowanych prosimy o rejestrację online: https://www.ewt.gov.pl/strony/formularz-rejestracyjny-na-spotkanie-informacyjne-na-temat-drugiego-naboru-wnioskow-w-programie-interreg-europa-2021-2027/
- Link do spotkania zostanie przesłany e-mailem 23 marca br. na adres podany w formularzu rejestracyjnym.
Jeśli nie otrzymają Państwo wiadomości z linkiem, proszę się skontaktować najpóźniej dzień przed spotkaniem z organizatorem: tel. 22 273 81 76, e-mail: Anna.Stol@mfipr.gov.pl.